Och vinnarna är…

Vinnare!
Grattis, ni har nått att se fram emot.

CatOnHat - books´n´stuff

Nu har juryn korat de tre vinnarna i tävlingen om Excessböcker. Nedan ser ni vinnarna, deras motiveringar och böckerna de väljer som vinst. Stort grattis till er alla. Läs mer om formatet på excess.nu

Mari A, Karlshamn
”Boken innefattar mina tre favoriter: ny teknik, böcker och saker som är hårda. Jag lovar att vinsten ömt vårda.”
Bok: Den odödliga Henrietta Lacks/Rebecca Skloot

Pia T, Hägersten
”Som en levande annonspelare får jag människor att gilla samma sak. Och jag gillar det nya bokformatet.”
Bok: Tystnadens gåta/Steve Hamilton

Lotta J, Karlskrona
”Som ensamstående mamma måste jag ta varje tillfälle i akt att läsa. Excess gör detta möjligt. Gör mig till vinnare.”
Bok: Sommaren utan män/Siri Hustvedt

Tack till min superba jury, gå i och läs mer om vad de har att säga om böcker!

Booze´n´books

Feelgoodbibliotekarien

 

View original post

Kommentera

