Rea på rea blir billigt

Jag var våndats över att jag inte nyttjade 40% på allt rabatten som vissa bokhandlare erbjöd mera.

Jag har våndats över att jag faktiskt inte har läst samtliga böcker jag köpte på förra årets bokrea.

Men när det är rea på rea är jag där igen – fyndar.

Tips; Akademibokhandeln kör 30% på reapriset. Jag har köpt flera fältguider – djur på stranden, i trädgården, mm. Perfekta små påskpresenter till vänners barn för dryga 30kr.
En virkbok och ett seriealbum följde också med hem – för nästan ingenting.

Bokus kör sänkta priser på rean, bl.a. Ypsilon av årets Stockholm läser-författare för 25kr.

Skynda fynda!

One thought on “Rea på rea blir billigt

Kommentera

