Avslutad. Utlottning! Vinn Cirkeln signerad pocket

Tävlingen är avslutad, jag fick två böcker att lotta ut så det blev två vinnare jag tog fram med slumpgenerator; Amelie Karin och Erlsta. Grattis! Kontakta mig så jag vet vart jag skall skicka böckerna.

Filmen har fått jättebra betyg, ser fram emot att se den.

Boken är alltid bättre än filmen brukar jag säga men jag hoppas filmen är riktigt bra när nu första delen i Engelsfors-trilogin får premiär den 18 februari.

IMG_0485
Böckerna av Sara Bergman Elfgren och Mats Strandberg är oerhört populära och jag instämmer i hyllningarna. Har du läst dem? Lagom till premiären bjuder Rabén & Sjögren på just första delen Cirkeln i pocketformat. Signerad!

IMG_0484
För att delta i utlottningen skriv i kommentaren du vill delta och jag drar en vinnare premiärdagen – 18 februari.

Lycka till!

22 thoughts on “Avslutad. Utlottning! Vinn Cirkeln signerad pocket

  1. Vad kul! Älskar böckerna och karaktärerna, hade varit sjukt nice att vinna! Har nämligen alla andra böcker signerade också, vore kul att ha ett set.

    Hälsningar, Junior

Kommentera

